UWAGA! Dołącz do nowej grupy Prudnik - Ogłoszenia | Sprzedam | Kupię | Zamienię | Praca

Kampania PZU „Mistrzu, zwolnij” – nowa inicjatywa na rzecz bezpieczeństwa na drogach

Daria Obacz

Daria Obacz


Kampania „Mistrzu, zwolnij” to nowa inicjatywa PZU oraz polskiej Policji, która ma na celu poprawę bezpieczeństwa na polskich drogach. W obliczu wysokiej liczby wypadków w Polsce, kolejne działania zmierzające do edukacji kierowców są niezwykle istotne. PZU, nawiązując do wcześniejszych kampanii, podkreśla konieczność dbania o bezpieczeństwo wszystkich użytkowników dróg i tworzenia kultury odpowiedzialnej jazdy.

W ubiegłym roku na polskich drogach doszło do tragicznych zdarzeń, które miały wpływ na życie blisko 1 900 osób. Mimo że statystyki wskazują na pewien spadek liczby wypadków w ostatnich latach, wciąż istnieje pilna potrzeba zwrócenia uwagi na problem przekraczania prędkości oraz niebezpiecznych manewrów, z którymi zmaga się policja na co dzień. W ramach kampanii „Mistrzu, zwolnij”, PZU pragnie zmusić kierowców do refleksji nad swoim stylem jazdy i ich wpływem na bezpieczeństwo na drogach.

Przypomniano, że w czasie letnich wakacji odnotowano wzrost liczby wypadków, podczas gdy liczba ofiar śmiertelnych zmniejszyła się o blisko 10%. W odpowiedzi na te dane PZU postanowiło nawiązać do swoich wcześniejszych sukcesów i wdrożyć nową, szeroko zakrojoną kampanię, obejmującą nie tylko działania w mediach, ale także interakcje z kierowcami w terenie. Policjanci oraz przedstawiciele PZU planują wręczać kierowcom edukacyjne naklejki oraz ulotki mające na celu zwiększenie świadomości o bezpieczeństwie na drogach.

Kampania „Mistrzu, zwolnij” ruszyła 2 września i będzie trwała do końca miesiąca. W jej ramach na polskich drogach pojawią się także billboardy przypominające o niebezpieczeństwie związanym z ostatnimi kilometers przed celem podróży. Dodatkowo, na ulicach Warszawy poruszać się będzie oznakowane auto, które jeździ dokładnie z dozwoloną prędkością, co ma na celu inspirowanie kierowców do bardziej ostrożnej jazdy. Oczekuje się, że te innowacyjne działania przyczynią się do wzrostu świadomości społecznej oraz poprawy bezpieczeństwa na drogach w całym kraju.

Źródło: Policja Prudnik


Oceń: Kampania PZU „Mistrzu, zwolnij” – nowa inicjatywa na rzecz bezpieczeństwa na drogach

Średnia ocena:4.6 Liczba ocen:13


Zobacz Także